Podmínky servisní smlouvy.

Ihned po spuštění systému Septim na provozovně zákazníka začíná běžet servisní smlouva. Ta zajišťuje několik klíčových oblastí:

  • Poradenství v oblasti používání systému
  • Řešení nastalých potíží se systémem i hardwarem
  • Co nejrychlejší podporu v případě akutního problému
  • Dostupnou aktuální verzi systému
  • Legislativní aktualizace, např. změny DPH

Typy servisních smluv systému Septim.

Provozní systém Septim nabízí několik typů servisní podpory.

Standard

Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.

Podrobně obsah servisní smlouvy typu Standard

Plus

Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory. Obsahuje vše co servisní smlouva "Standard" a navíc další výhody a služby.

Podrobně obsah servisní smlouvy typu Plus

TOP

Je určena majitelům provozoven využívající systém Septim, které vyžadují garanci nadstandardně rychlých servisních zásahů, pravidelných aktualizací a revizí. Obsahuje vše co servisní smlouva "Plus" a navíc další výhody a služby.

Podrobně obsah servisní smlouvy typu TOP

Důvěřují nám ti nejlepší.

Servisní správa "Standard" podrobně.

Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.

  • poskytnutí aktuální verze softwaru Septim zdarma, včetně zapracování legislativních změn (DPH atp.)
  • prioritní řešení problému v rámci helpdesku
  • servisní podporu i mimo pracovní dobu
  • NON-STOP hotline po zadání přiděleného servisního kódu
  • garanci, že požadavek na servisní podporu je během pracovní doby řešen bez zbytečného odkladu, po pracovní době jste spojeni přímo s technikem
  • garanci zásahů prostřednictvím dálkového servisu v pracovní době – tedy pomocí nástrojů dálkové správy, kdy lze poskytovat velmi efektivně řešení servisních požadavků bez nutnosti výjezdu
  • garanci, že servis je na základě objednávky uskutečněn nejpozději další pracovní den
  • zvýhodněný ceník servisních služeb

Servisní správa "Plus" podrobně.

Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.

Obsahuje vše co je v rámci podpory "Standard" a navíc:

  • veškeré servisní zásahy a konzultace servisního charakteru (vyjma cestovného)
  • servis hardwaru mladšího 3 let (vyjma náhradních dílů)
  • hromadné školení 1 tématického okruhu pro 1 osobu ročně. Hromadné školení Septim je pořádáno v prostorách ASW Systems
  • pro vzdálené servisní zásahy je uplatňována FairUserPolicy (FUP)

Servisní správa "TOP" podrobně.

Je určena majitelům provozoven využívající systém Septim, kteří vyžadují garanci nadstandardně rychlých servisních zásahů, pravidelných aktualizací a revizí.

Obsahuje vše co je v rámci podpory "Plus" a navíc:

  • servisní práce odstraňující technický problém jsou v rámci této smlouvy poskytovány ZDARMA

  • garanci času zahájení řešení problému do 4 hodin v Praze a do 12 hodin v ČR

  • není účtován příplatek za expresní servisní zásah
  • není účtován příplatek za servis mimo pracovní dobu
  • pravidelná revize informačního systému a námi dodaného hardwaru je poskytována ZDARMA

Co servisní smlouvy neobsahují.

Servisní smlouvy nezahrnují:

  • cestovné
  • konzultace, školení, rozšíření provozu a ostatní podobné služby neodstraňující problém.

30 let

na trhu

3 000+

běžících pokladen

60+

zaměstnanců

420 restaurant volí Septim

420 restaurant volí Septim

Septim se stal, po veleúspěšné michelinské restauraci FIELD, partnerem další restaurace Radka Kašpárka. Provozní systém Septim je implementován nyní i v podniku 420 restaurant, nejočekávanějším gastronomickém počinu roku 2023!

Miton navýšil svůj podíl v Septim

Miton navýšil svůj podíl v Septim

Rádi bychom všechny naše partnery informovali o změnách ve vlastnické struktuře společnosti. Investiční skupina Miton totiž po dvou letech spolupráce navýšila svůj původně minoritní podíl v Septimu na většinový.

Pokladní systém a provozní systém restaurace. Rozdíl?

Pokladní systém a provozní systém restaurace. Rozdíl?

Pokladní systém a provozní systém jsou dva různé, ale vzájemně propojené systémy, které hrají klíčovou roli v provozu restaurace.