Podmínky servisní smlouvy.
Ihned po spuštění systému Septim na provozovně zákazníka začíná běžet servisní smlouva. Ta zajišťuje několik klíčových oblastí:
- Poradenství v oblasti používání systému
- Řešení nastalých potíží se systémem i hardwarem
- Co nejrychlejší podporu v případě akutního problému
- Dostupnou aktuální verzi systému
- Legislativní aktualizace, např. změny DPH
Typy servisních smluv systému Septim.
Provozní systém Septim nabízí několik typů servisní podpory.
Servisní správa "Standard" podrobně.
Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.
- poskytnutí aktuální verze softwaru Septim zdarma, včetně zapracování legislativních změn (DPH atp.)
- prioritní řešení problému v rámci helpdesku
- servisní podporu i mimo pracovní dobu
- NON-STOP hotline po zadání přiděleného servisního kódu
- garanci, že požadavek na servisní podporu je během pracovní doby řešen bez zbytečného odkladu, po pracovní době jste spojeni přímo s technikem
- garanci zásahů prostřednictvím dálkového servisu v pracovní době – tedy pomocí nástrojů dálkové správy, kdy lze poskytovat velmi efektivně řešení servisních požadavků bez nutnosti výjezdu
- garanci, že servis je na základě objednávky uskutečněn nejpozději další pracovní den
- zvýhodněný ceník servisních služeb
Servisní správa "Plus" podrobně.
Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.
Obsahuje vše co je v rámci podpory "Standard" a navíc:
- veškeré servisní zásahy a konzultace servisního charakteru (vyjma cestovného)
- servis hardwaru mladšího 3 let (vyjma náhradních dílů)
- hromadné školení 1 tématického okruhu pro 1 osobu ročně. Hromadné školení Septim je pořádáno v prostorách ASW Systems
- pro vzdálené servisní zásahy je uplatňována FairUserPolicy (FUP)
Servisní správa "TOP" podrobně.
Je určena majitelům provozoven využívající systém Septim, kteří vyžadují garanci nadstandardně rychlých servisních zásahů, pravidelných aktualizací a revizí.
Obsahuje vše co je v rámci podpory "Plus" a navíc:
-
servisní práce odstraňující technický problém jsou v rámci této smlouvy poskytovány ZDARMA
-
garanci času zahájení řešení problému do 4 hodin v Praze a do 12 hodin v ČR
- není účtován příplatek za expresní servisní zásah
- není účtován příplatek za servis mimo pracovní dobu
- pravidelná revize informačního systému a námi dodaného hardwaru je poskytována ZDARMA
Co servisní smlouvy neobsahují.
Servisní smlouvy nezahrnují:
- cestovné
- konzultace, školení, rozšíření provozu a ostatní podobné služby neodstraňující problém.
420 restaurant volí Septim
Septim se stal, po veleúspěšné michelinské restauraci FIELD, partnerem další restaurace Radka Kašpárka. Provozní systém Septim je implementován nyní i v podniku 420 restaurant, nejočekávanějším gastronomickém počinu roku 2023!
Miton navýšil svůj podíl v Septim
Rádi bychom všechny naše partnery informovali o změnách ve vlastnické struktuře společnosti. Investiční skupina Miton totiž po dvou letech spolupráce navýšila svůj původně minoritní podíl v Septimu na většinový.
Pokladní systém a provozní systém restaurace. Rozdíl?
Pokladní systém a provozní systém jsou dva různé, ale vzájemně propojené systémy, které hrají klíčovou roli v provozu restaurace.