
Podmínky servisní smlouvy.
Ihned po spuštění systému Septim na provozovně zákazníka začíná běžet servisní smlouva. Ta zajišťuje několik klíčových oblastí:
- Poradenství v oblasti používání systému
- Řešení nastalých potíží se systémem i hardwarem
- Co nejrychlejší podporu v případě akutního problému
- Dostupnou aktuální verzi systému
- Legislativní aktualizace, např. změny DPH
- pozn. vlastní servisní práce mohou být, v závislosti na typu servisní smlouvy, zpoplatněny zvlášť.
Typy servisních smluv systému Septim.
Provozní systém Septim nabízí několik typů servisní podpory.

Servisní správa "Standard" podrobně.
Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.
- poskytnutí aktuální verze softwaru Septim zdarma, včetně zapracování legislativních změn (DPH atp.)
- prioritní řešení problému v rámci helpdesku
- kontakt na servisní podporu i mimo pracovní dobu
- NON-STOP hotline po zadání přiděleného servisního kódu
- garanci, že požadavek na servisní podporu je během pracovní doby řešen bez zbytečného odkladu, po pracovní době jste spojeni přímo s technikem
- garanci zásahů prostřednictvím dálkového servisu v pracovní době – tedy pomocí nástrojů dálkové správy, kdy lze poskytovat velmi efektivně řešení servisních požadavků bez nutnosti výjezdu
- garanci, že servis je na základě objednávky uskutečněn nejpozději další pracovní den
- zvýhodněný ceník vlastního servisního zásahu a servisních služeb

Servisní správa "Plus" podrobně.
Je určena všem zákazníkům využívající systém Septim, kteří chtějí mít přístup k novým aktualizacím a kteří chtějí mít jistotu NON-STOP podpory.
Obsahuje vše co je v rámci podpory "Standard" a navíc:
- veškeré servisní zásahy a konzultace servisního charakteru (vyjma cestovného)
- servis hardwaru mladšího 3 let a dodaného naší společností (vyjma náhradních dílů)
- hromadné školení 1 tématického okruhu pro 1 osobu ročně. Hromadné školení Septim je pořádáno v prostorách Septim Systems
- pro vzdálené servisní zásahy je uplatňována FairUserPolicy (FUP)

Co servisní smlouvy neobsahují.
Servisní smlouvy v žádné variantě v paušálním poplatku nezahrnují:
- cestovné
- konzultace, školení, rozšíření provozu a ostatní podobné služby neodstraňující problém.
Kolik zaplatím za Septim?
Zadejte Váš e-mail a okamžitě zjistíte, kolik zaplatí za Septim provoz vaší velikosti.
Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.
Grandhotel Pupp spoléhá na Septim
Grandhotel Pupp, nejikoničtější hotel Karlových Varů, si pro svůj gastro provoz zvolil Septim!
Restaurace 420 expanduje na Rohlik.cz
S velkou radostí sledujeme, jak Restaurace 420 podniká další velký krok a přináší své skvělé produkty na Rohlik.cz!
ASW Systems se mění na Septim Systems
Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...