Objednávky a výdej pro jídelny.

V některých typech závodního stravování je klíčové i výhodné objednávání jídel zaměstnanci předem. Přímo osobně v podniku nebo na dálku pomocí svého počítače. Toto řeší právě Septim modul Objednávání a výdej pro jídelny.

Co je Objednávání a výdej pro jídelny v systému Septim?

Modul Objednávání a výdej pro jídelny umožní zaměstnancům přímo v podniku i na dálku ze svého počítače objednávat a měnit objednávku stravování na následující dny.

Respektované provozy, které využívají Septim Objednávání a výdej pro jídelny.

Jak fungují Objednávky a výdej pro jídelny v závodní kuchyni?

Pro závodní stravování je systém rozšířen o objednávky jídel, pomocí kterým si může strávník objednat jídlo na předem dohodnuté období. Ve výrobních podnicích může být objednávka učiněna přímo v jídelně na objednávkovém kiosku. Pokud mají všichni ve firmě přístup k vlastnímu počítači, je možné využít pohodlnějšího způsobu pomocí webových objednávek. Strávníkovi je samozřejmě umožněno v nastaveném limitu objednávku změnit nebo zrušit.

V objednávkovém systému je implementována i funkce Burzy jídel. Zaměstnanec, který si nestihne včas zrušit objednané jídlo, jej může přesunout do Burzy. Jídla v Burze jsou k dispozici ostatním zaměstnancům, kteří si z nejrůznějších důvodů nestihli naopak včas objednat své jídlo.

Výdejní terminál pomůže s bezproblémovým výdejem objednaného jídla strávníkovi.

Objednávkový modul je závislý na využití karet strávníka. Pomocí karty se zákazník v systému identifikuje tak, aby mohl na své jméno učinit objednávku nebo odebrat objednané jídlo.


Jaké jsou výhody Objednávky a výdeje pro jídelny.

Výhodou tohoto systému je strávníkova jistota, že mu bude vydáno zvolené jídlo, pro provozovatele zase znamená výhodu získání přesného počtu objednaných porcí.


Podívejte se, jak systém Septim funguje v praxi.

Prohlédněte si ukázky, návody a tipy, jak systém Septim používat pro to, aby byl váš provoz efektivní.


Často kladené otázky k modulu Objednávky a výdej pro jídelny.

Jaký je hlavní přínos modulu Objednávky a výdej pro jídelny?

Hlavním přínosem je na míru nastavené objednvání jídel zaměstnanci. Jídelna pak může plánovat stravování bez zbytečných přebytků.

Jaký je první krok pro využití modulu Objednávky a výdej pro jídelny v našem provozu?

Software pro řízení jídelen a kantýn je komplexní věc, se kterou vám pomohou naši konzultanti. V prvním kroku projdeme vaše potřeby a požadavky, podle kterých připravíme návrh řešení.

30 let

na trhu

3 000+

běžících pokladen

60+

zaměstnanců


Proberte s našimi konzultanty, jak na to.

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Řeznictví U Kusáků drží ty nejmodernější trendy! Díky Septim a spolupráci s jeho technologickými partnery se výrazně urychlil proces odbavení zákazníků v prodejně, zvýšila hygiena a zefektivnil chodu velkoobchodu.

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

"Septim nám díky svým zákaznickým programům pomohl poznat našeho hosta ještě lépe", říká Riccardo Lucque, šéfkuchař a majitel sítě restaurací La Collezione, do kterých spadá Aromi, La Bottega, La Finestra, Laboratorio a Amano.

420 restaurant volí Septim

420 restaurant volí Septim

Septim se stal, po veleúspěšné michelinské restauraci FIELD, partnerem další restaurace Radka Kašpárka. Provozní systém Septim je implementován nyní i v podniku 420 restaurant, nejočekávanějším gastronomickém počinu roku 2023!