Helpdesk a Hotline.

Septim má propracovaný systém pomoci pro své zákazníky. Zajišťujeme pomoc a poradenství v pracovní době. Mimo pracovní dobu garantujeme NON-STOP pomoc s provozním softwarem i hardwarem.

V pracovní dobu: Po-Pá 8:30 - 17:00

+420 257 011 101

Helpdesk

Pokud potřebujete poradit s používáním, vyřešit aktuální situaci, nebo nastavit váš Septim

Mimo pracovní dobu

+420 777 737 846

Hotline

Pro akutní řešení problémů v systému Septim nebo přímo souvisejícího hardwaru

Využijte v případě vytížení Helpdesk

servis@septim.cz

Mailový kontakt

Písemné technické dotazy pro pomoc se systémem Septim

Naše oddělení podpory se bude vašim telefonickým i mailovým požadavkům věnovat v termínech dle vaší servisní smlouvy.

Respektované provozy, které se opírají o podporu našeho servisu.

Servis a podpora pro váš provoz.

Se Septimem budete mít jistotu správného fungování vašeho provozu.

Podpora 24/7 vzdálená i osobní

Dostupné náhradní díly a technická podpora

Poradenství ohledně používání softwaru a jeho nastavení


Podpora servisu po celé republice.

Několik desítek našich techniků zajišťuje bezproblémový chod systému Septim ve vašem provozu. Pro rychlejší dostupnost máme techniky v Praze, Olomouci a Táboře. Většina problémů je ale vyřešena po telefonu, případně vzdáleným připojením po internetu.

Proškolení technici

Řešíme software i hardware

Servis probíhá na dálku i přímo na místě


Často kladené otázky.

Kde najdu servisní kód?

Servisní kód byste měli mít nalepený na pokladně a na manažerském počítači. Hledejte nálepku "Septim".

Pro koho je Helpdesk a Hotline linka určená?

Helpdesk a Hotline systému Septim je určen pro zákazníky Septimu s aktuálně platnou servisní smlouvou.

Jak zjistím jestli mám zaplacený servisní poplatek?

V případě zaplacení zaslaných faktur je servisní kód platný. Pro ověření můžete zavolat na naše obchodní oddělení na tel. +420 257 011 100

Co mám dělat, pokud mám Septim, ale nemám zaplacenou servisní smlouvu?

Kontaktujte naše obchodní oddělení ihned po zaplacení obdržených faktur pro urychlení aktivace servisních služeb. Stejně postupujte, pokud nemůžete najít vaše servisní číslo. Volejte +420 257 011 100

Co je součástí mé servisní smlouvy a co je nad rámec?

Podrobný popis naleznete ve své servisní smlouvě a obecný popis na stránce Podmínky servisní smlouvy.

Kdy dochází k fyzickému výjezdu technika a kdy požadavek řešíme na dálku?

Pokud je to možné, řešíme požadavky na dálku. Je to rychlejší a levnější. V případě, že je potřeba fyzická přítomnost pro zajištění provozu systému, vyjíždí náš technik k vám.

Jak si zajistit servis Septimu a stát se klientem?

Pro zajištění služeb Septimu kontaktujte naše obchodní oddělení.

30 let

na trhu

3 000+

běžících pokladen

60+

zaměstnanců


Proberte s našimi konzultanty, jak na to.

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

ASW Systems se mění na Septim Systems

ASW Systems se mění na Septim Systems

Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Řeznictví U Kusáků drží ty nejmodernější trendy! Díky Septim a spolupráci s jeho technologickými partnery se výrazně urychlil proces odbavení zákazníků v prodejně, zvýšila hygiena a zefektivnil chodu velkoobchodu.

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

"Septim nám díky svým zákaznickým programům pomohl poznat našeho hosta ještě lépe", říká Riccardo Lucque, šéfkuchař a majitel sítě restaurací La Collezione, do kterých spadá Aromi, La Bottega, La Finestra, Laboratorio a Amano.