Automatické naskladňování.
Intergovaná řešení našeho partnera Pecosta skvěle doplňuje náš modul Skladové hospodářství.

Jak funguje automatické naskladňování v restauraci?
Systém Pecosta má připravenou domluvu se všemi většími dodavateli v Česku. Stačí podpis na smlouvu o zprostředkování vašich dat a tito dodavatelé začnou s dodaným zbožím posílat data dodacích listů do systému Pecosta. Ten je zpracuje a předá díky připravenému napojení do provozního systému Septim.
V praxi vám tak ráno přijde zboží, které přeberete. V kanceláři pak otevřete provozní systém Septim a zkontrolujete, jestli dodané zboží sedí se zaslanými dodacími listy. Co nesedí přepíšete nebo zrušíte a zbytek zboží jedním kliknutím připíšete na sklady.

Jaké jsou výhody automatického naskladňování pro restauraci.
Největší výhodou automatického naskladňování v provozním systému Septim je úspora času při přepisování. Už nemusíte ručně přepisovat položky, vybírat kam patří, vypisovat jejich cenu a množství. Tato práce proběhne za zlomek času.
Často kladené otázky u automatického naskladňování ve spojení se systémem Septim.
Přínosem automatického naskladňování v provozním systému Septim je úspora času. Prakticky přestanete přepisovat dodací listy. Budete je jen kontrolovat a ušetříte 95% času.
Zkontrolujeme, jestli je napojení automatického naskladňování připravené pro vaši verzi systému a můžeme začít. Kontaktujte naše konzultanty.
Proberte s našimi konzultanty, jak na to.
Grandhotel Pupp spoléhá na Septim
Grandhotel Pupp, nejikoničtější hotel Karlových Varů, si pro svůj gastro provoz zvolil Septim!
Restaurace 420 expanduje na Rohlik.cz
S velkou radostí sledujeme, jak Restaurace 420 podniká další velký krok a přináší své skvělé produkty na Rohlik.cz!
ASW Systems se mění na Septim Systems
Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...