Pagery pro restaurace.

Použití paging systému přináší restauraci velké zvýšení efektivity.

Co je paging systém propojený se systémem Septim?

Paging systém usnadní a zrychlí komunikaci personálu v restauraci. Je připraveno jídlo v kuchyni na výdej? Číšník, který objednávku do pokladního systému zadal dostane informaci na svůj pager. Dokáže to zásadně zrychlit obsluhu a využití existuje ještě více, zde některé pro představu popisujeme:

  • Restaurace - přivolání obsluhy ke stolu (EasyCall)
  • Restaurace - oznámení číšníkovi z kuchyně, že je připraveno jídlo, které objednal (WaiterCall)
  • Restaurace/Fastfood - oznámení zákazníkovi, který čeká na svou objednávku, že je jídlo připraveno (CustomerCall)
  • Restaurace/Fastfood - systém vyhledání stolu na základě pageru, který si zákazník převezme při objednávce. Jídlo může obsluha doručit přímo ke stolu (VUZE)
  • Rekreační zařízení - snadnější komunikace s personálem technického zázemí
  • Kongres - obsluha neruší při jednání, zákazník si obsluhu v případě potřeby přivolá sám
  • Průmysl - rychlejší koordinace expedice zásilek
  • Zdravotnictví - přivolání pacienta, který nemusí vyčkávat na ošetření v přeplněné čekárně NEBO přivolání ošetřujícího personálu nebo sanitky
  • Dětské koutky - vyvolání rodiče dítěte v případě naléhavé potřeby
  • Maloobchod - přivolání obsluhy do zkušební kabinky

Respektované provozy, které využívají pagery propojené se systémem Septim.

Jak funguje paging systém v restauraci?

Pagery můžete v restauraci využít v podstatě třemi způsoby. Podle toho se také liší typy zařízení pagerů a jejich centrály.

Paging systém: WaiterCall

Systém WaiterCall nahrazuje zastaralý zvoneček v kuchyni a informuje konkrétního číšníka, že jeho objednávka je v kuchyni připravena.

Číšníci jsou vybaveni CrystallCall pagery, jejichž prostřednictvím dostávají z kuchyně zprávu, že je pro ně přípraven pokrm k vyzvednutí. Díky tomu se urychluje obsluha hostů, a tedy i obrátka hostů v restauraci a hosté nejsou rušeni například zvonkem. Dalším přínosem je i pokles zbytečných pochůzek číšníků do kuchyně.

Pager pracuje na frekvenci 448MHz, má integrovanou dobíjecí baterii a klip na pásek. Lze využívat vibračního nebo zvukového signálu. Sám upozorní na vybitou baterii. Jedna dobíjecí stanice pojme až 6 nebo až 12 pagerů, ale v případě potřeby umístění většího množství pagerů je možné stanice vzájemně propojit.

Přivolání číšníka do kuchyně je zajištěno pomocí vysílací stanice, která je v konfiguraci pro 12 nebo 24 kusů pagerů. Stanice byla navržena pro každodenní použití a testována pro umístění i v horké kuchyni. Je možné ji umístit na pracovní stůl nebo zeď.

Nesporné výhody využívání tohoto typu pageru jsou:

  • snadné ovládání,
  • okamžité předání informace o připraveném jídle,
  • výrazné zrychlení obsluhy hostů,
  • rychlá a jednoduchá instalace.

Paging systémCustomerCall

CustomerCall je ideálním řešením do dětských koutků, food courtů, lékařských nebo veterinárních ordinací. Použitím tohoto řešení odpadá nutnost vyvolávání jmen pacientů nebo zajistí v případě potřeby rychlé přivolání rodičů dětí i v členitých prostorách supermarketu.

Pager pracuje na frekvenci 448MHz. Jeho dosah je až 2 km, záleží na členitosti prostoru a použitém stavebním materiálu budov. V případě, že se držitel pageru dostane mimo signál, je na tuto skutečnost vlastním pagerem automaticky upozorněn. Instalace stanice je velmi jednoduchá, lze ji umístit na stůl nebo na zeď.

Pro přivolání lze využívat vibračního, zvukového nebo světelného signálu. K dispozici je pager v modré a černé barvě. Pager je dobíjecí, dobíjecí stanice pojme až 20 pagerů.


Paging systém: EasyCall

Přivolávací tlačítko EasyCall umožňuje restauracím, hotelům, klubům, barům nebo i jiným podnikům nabídnout svůj servis i tam, kde není možné zajistit stálou přítomnost personálu nebo kde není tato permanentní přítomnost personálu žádoucí. Stačí jedno zmáčknutí tlačítka EasyCall, které vyšle signál k základové stanici a zákazník dá na vědomí, že vyžaduje pozornost obsluhy.

Benefitem používání tohoto zařízení je spokojenost zákazníka, zachování jeho soukromí tam, kde je to vyžadováno, rychlá odezva obsluhy v případě potřeby a tím i větší prodej.

EasyCall tlačítka jsou designově zajímavá, mohou být připevněna na zeď, stůl či recepční pult. K dispozici jsou v dřevěném nebo porcelánovém provedení. V případě potřeby je na ně možné umístit i reklamní potisk.

EasyCall pracuje na frekvenci 448MHZ. Jeho baterie má v závislosti na používání životnost až dva roky. Výhodou je malá náročnost na údržbu, tlačítko je UV záření odolné, stejně jako vodě odolné.

Výhody systému:

  • výrazné zrychlení obsluhy hostů
  • zajistí obslužnost míst bez permanentní přítomnosti obsluhující ho personálu
  • rychlá a jednoduchá instalace

Často kladené otázky u používání pagerů v provozu ve spojení se systémem Septim.

Jaký je hlavní přínos pagerů pro provoz restaurace?

Zrychlení a zefektivnění obsluhy jsou nespornou výhodou využití pagerů v restauraci.

Jaký je první krok pro využití pagerů v našem provozu?

Ideální bude ukázka paging systému a správná konfigurace pro váš provoz. Důležité je také chápat, že pro náročný provoz restaurace se vyplatí investovat do kvalitních pagerů s větší výdrží. Pro podrobnosti kontaktujte naše konzultanty, kteří s vámi paging systém pro vaši restauraci rádi projdou.

30 let

na trhu

3 000+

běžících pokladen

60+

zaměstnanců


Proberte s našimi konzultanty, jak na to.

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

ASW Systems se mění na Septim Systems

ASW Systems se mění na Septim Systems

Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Řeznictví U Kusáků drží ty nejmodernější trendy! Díky Septim a spolupráci s jeho technologickými partnery se výrazně urychlil proces odbavení zákazníků v prodejně, zvýšila hygiena a zefektivnil chodu velkoobchodu.

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

Riccardo Lucque a jeho luxusní restaurace v síti La Collezione spoléhájí na Septim

"Septim nám díky svým zákaznickým programům pomohl poznat našeho hosta ještě lépe", říká Riccardo Lucque, šéfkuchař a majitel sítě restaurací La Collezione, do kterých spadá Aromi, La Bottega, La Finestra, Laboratorio a Amano.