Anketa pro jídelny.
Modul Anketa pro jídelny v systému Septim pro závodní restauraci pomáhá zjistit zpětnou vazbu strávníků v jídelně.
Co je Anketa pro jídelny v systému Septim pro závodní stravování?
Modul Anketa pro jídelny v systému Septim umožňuje provozovatelům závodních jídelen zjistit zpětnou vazbu od strávníků. Jedná se o hodnocení konkrétních chodů.
Jak funguje Anketa pro jídelny v systému Septim pro závodní stravování?
Modul Anketa pro jídelny funguje v závodních restauracích jako feedback terminál. Strávník se při odchodu přihlásí svojí kartou nebo čipem a terminál mu zobrazí chody, které daný den měl. Může ohodnotit polévku, hlavní chod a dezert zvlášť.
Manažer pak vidí ve svém rozhraní systému Septim hodnocení a může podle nich dát jasnou zpětnou vazbu kuchyni.
Jaké jsou výhody Anketa pro jídelny v závodní restauraci.
Výhodou je okamžité zjištění zpětné vazby od strávníků. Pro provozovatele jídelny a samozřejmě i pro firmu vlastnící prostory je to zásadní zpětná vazba pro další spolupráci.
Podívejte se, jak systém Septim funguje v praxi.
Prohlédněte si ukázky, návody a tipy, jak systém Septim používat pro to, aby byl váš provoz efektivní.
Často kladené otázky k modulu Anketa pro jídelny.
Hlavním přínosem je zjištění okamžité zpětné vazby od strávníka. Manažer pak může jmenovitě nebo statisticky uceleně vyhodnotit zpětnou vazbu a napravit, co je potřeba.
Prvním krokem je kontaktovat naše konzultanty, aby vám poradili s implementací modulu Anketa pro vaši závodní jídelnu.
Proberte s našimi konzultanty, jak na to.
Restaurace 420 expanduje na Rohlik.cz
S velkou radostí sledujeme, jak Restaurace 420 podniká další velký krok a přináší své skvělé produkty na Rohlik.cz!
ASW Systems se mění na Septim Systems
Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...
Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...
Řeznictví U Kusáků drží ty nejmodernější trendy! Díky Septim a spolupráci s jeho technologickými partnery se výrazně urychlil proces odbavení zákazníků v prodejně, zvýšila hygiena a zefektivnil chodu velkoobchodu.