
Monitoring hadware a software.
Pro naše klienty umožňujeme nástavbu k servisní smlouvě v podobě monitoringu blížících se potenciálních problémů.
Co je monitoring HW a SW systému Septim?
Pro předcházení problémů nabízíme vzdálený dohled na hardware i software systému Septim. Sledujeme zda:
- disponuje dostatkem volného místa,
- nedošlo k poškození databáze,
- životnost a stav pevného disku pomocí technologie SMART,
- nepřestalo probíhat pravidelné zálohování,
- je stav záložního zdroje v pořádku,
- je dostupný a funkční WebCare,
- je dostupná a funkční Centrální databáze zákazníků,
- rychlost odezvy u služeb WebCare a Centrální databáze zákazníků. Pokud se délka odezvy prodlužuje, monitoring napomáhá problém řešit dříve, než vznese stížnost první zákazník, který službu využívá,
- další služby.
Každý z uvedených příkladů může na provozu při své poruše způsobit vážné problémy.
Běžnou součástí našich služeb je nejen samotný monitoring, ale zejména aktivní řešení varovných signálů. Pokud jsme o možném problému informováni, bezodkladně vás o něm informujeme a jsme připraveni v rámci vaší objednávky servisních služeb problém také začít řešit.
Kolik zaplatím za Septim?
Zadejte Váš e-mail a okamžitě zjistíte, kolik zaplatí za Septim provoz vaší velikosti.
Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.
Mám zájem o monitorovací službu.
Grandhotel Pupp spoléhá na Septim
Grandhotel Pupp, nejikoničtější hotel Karlových Varů, si pro svůj gastro provoz zvolil Septim!
Restaurace 420 expanduje na Rohlik.cz
S velkou radostí sledujeme, jak Restaurace 420 podniká další velký krok a přináší své skvělé produkty na Rohlik.cz!
ASW Systems se mění na Septim Systems
Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...