Monitoring hadware a software.
Pro naše klienty umožňujeme nástavbu k servisní smlouvě v podobě monitoringu blížících se potenciálních problémů.
Co je monitoring HW a SW systému Septim?
Pro předcházení problémů nabízíme vzdálený dohled na hardware i software systému Septim. Sledujeme zda:
- disponuje dostatkem volného místa,
- nedošlo k poškození databáze,
- životnost a stav pevného disku pomocí technologie SMART,
- nepřestalo probíhat pravidelné zálohování,
- je stav záložního zdroje v pořádku,
- je dostupný a funkční WebCare,
- je dostupná a funkční Centrální databáze zákazníků,
- rychlost odezvy u služeb WebCare a Centrální databáze zákazníků. Pokud se délka odezvy prodlužuje, monitoring napomáhá problém řešit dříve, než vznese stížnost první zákazník, který službu využívá,
- další služby.
Každý z uvedených příkladů může na provozu při své poruše způsobit vážné problémy.
Běžnou součástí našich služeb je nejen samotný monitoring, ale zejména aktivní řešení varovných signálů. Pokud jsme o možném problému informováni, bezodkladně vás o něm informujeme a jsme připraveni v rámci vaší objednávky servisních služeb problém také začít řešit.
Mám zájem o monitorovací službu.
420 restaurant volí Septim
Septim se stal, po veleúspěšné michelinské restauraci FIELD, partnerem další restaurace Radka Kašpárka. Provozní systém Septim je implementován nyní i v podniku 420 restaurant, nejočekávanějším gastronomickém počinu roku 2023!
Miton navýšil svůj podíl v Septim
Rádi bychom všechny naše partnery informovali o změnách ve vlastnické struktuře společnosti. Investiční skupina Miton totiž po dvou letech spolupráce navýšila svůj původně minoritní podíl v Septimu na většinový.
Pokladní systém a provozní systém restaurace. Rozdíl?
Pokladní systém a provozní systém jsou dva různé, ale vzájemně propojené systémy, které hrají klíčovou roli v provozu restaurace.