
Monitoring hadware a software.
Pro naše klienty umožňujeme nástavbu k servisní smlouvě v podobě monitoringu blížících se potenciálních problémů.
Co je monitoring HW a SW systému Septim?
Pro předcházení problémů nabízíme vzdálený dohled na hardware i software systému Septim. Sledujeme zda:
- disponuje dostatkem volného místa,
- nedošlo k poškození databáze,
- životnost a stav pevného disku pomocí technologie SMART,
- nepřestalo probíhat pravidelné zálohování,
- je stav záložního zdroje v pořádku,
- je dostupný a funkční WebCare,
- je dostupná a funkční Centrální databáze zákazníků,
- rychlost odezvy u služeb WebCare a Centrální databáze zákazníků. Pokud se délka odezvy prodlužuje, monitoring napomáhá problém řešit dříve, než vznese stížnost první zákazník, který službu využívá,
- další služby.
Každý z uvedených příkladů může na provozu při své poruše způsobit vážné problémy.
Běžnou součástí našich služeb je nejen samotný monitoring, ale zejména aktivní řešení varovných signálů. Pokud jsme o možném problému informováni, bezodkladně vás o něm informujeme a jsme připraveni v rámci vaší objednávky servisních služeb problém také začít řešit.
Mám zájem o monitorovací službu.
Restaurace 420 expanduje na Rohlik.cz
S velkou radostí sledujeme, jak Restaurace 420 podniká další velký krok a přináší své skvělé produkty na Rohlik.cz!
ASW Systems se mění na Septim Systems
Vážení obchodní partneři, dovolte nám vás informovat, že dochází ke změně obchodního názvu společnosti...
Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...
Řeznictví U Kusáků drží ty nejmodernější trendy! Díky Septim a spolupráci s jeho technologickými partnery se výrazně urychlil proces odbavení zákazníků v prodejně, zvýšila hygiena a zefektivnil chodu velkoobchodu.