Septim není jen pokladní systém pro restaurace. Ale i pro řeznictví...

Rok příprav, ale můžeme říci: "Máme hotovo!" Na tuhle instalaci jsme v Septimu strašně pyšní. Zlínský kraj a třetí generace rodinné tradice. To je Řeznictví U Kusáků v Ostrožské Nové Vsi. Dva bratři s fantastickou paní provozní! Jedno z nejmodernějších řeznictví v České republice. Hodně náročná a specifická instalace.Totální maso!

Zákazník v Řeznictví U Kusáků má dvě možnosti: návštěvu bistra, kde si může objednat jídlo na talíř nebo s sebou, a kde se provádí jediné fyzické platby v hotovosti nebo kartou. Alternativně může zákazník zamířit k pultu s masem a uzeninami, vybaveném čtyřmi váhopokladnami Septim. Zde pokladní otevře zákazníkův účet přiložením kartičky ke čtečce, která s sebou nese QR kód a veškeré objednávky se markují právě na tuto kartičku.

Po ukončení nákupu zákazník přejde ke kiosku, kde načte kartičku a zobrazí se jeho nákup. Kiosky umožňují dodatečné domarkování zboží pomocí EAN kódů nebo manuálním výběrem položek jako jsou pečivo či tašky. Platbu lze provést kartou nebo hotově. Systém přijímá mince i bankovky, přepočítává a vrací správnou částku. Kiosek vytiskne účtenku a účet se automaticky uzavře v systému Septim.

Prodejna disponuje dvěma kiosky napojenými na jednu společnou jednotku, což zajišťuje efektivní a hygienický nákupní proces, který šetří čas a zvyšuje pohodlí zákazníků.

Systém Septim se stará také o přípravu a expedici objednávek pro velké odběratele. V obřím chladicím pultu je umístěna váhopokladna se systémem Septim. Zákazník zašle e-mail s požadavkem na konkrétní produkty s časem vyzvednutí. Zaměstnanec v chlaďáku otevře účet odběratele, přičemž Septim automaticky uplatní příslušnou cenovou kategorii, která se liší od maloobchodních cen. Všechny požadované položky se naváží a připraví do přepravek, přičemž Septim k objednávce vytiskne doklad. Tímto způsobem se denně připravuje velké množství objednávek.

Na expedici čeká další PC se systémem Septim. Když si zákazník přijede pro objednávku, zaměstnanec načte zákazníka, zobrazí připravené položky v přepravkách a vytiskne finální účet sloužící jako předávací protokol. Zákazník tak nemusí čekat a ihned odjíždí se svou objednávkou a dokladem s detaily o objednaném zboží a cenách. Následně se vystaví faktura z účetního systému, která již obsahuje správné částky dle sazby DPH, aniž by bylo potřeba složitě ručně přepisovat všechny položky jako v minulosti. Pracuje se také na automatizaci, aby se po uzavření účtu data automaticky propsala do účetního systému a odeslala na fakturační e-mail odběratele.

Septim umožňuje snadné tisknutí ceníků. Když někdo požaduje ceník produktů, stačí zvolit příslušnou cenovou kategorii a sortiment, a ceník je ihned připraven k odeslání. Tento proces byl dříve značně zatěžující a náchylný k chybám. Díky systému Septim jsou ceny přesně stanoveny pro různé cenové kategorie, například krkovice za 200 Kč na pultu, pro odběratele za 150 Kč, pro odběratele ze Slovenska za 175 Kč a pro VIP zákazníky za 125 Kč. Septim vždy správně stanoví cenu pro všechny kategorie, což značně zjednodušuje práci a minimalizuje chyby. Bezproblémovost zajišťuje modul Věrnostní systém (CRM).

Jak vidíte, specifické řešení na míru není u Septimu žádný problém. V některých unikátních případech je vhodné upravit provozní systém Septim na míru danému provozu nebo celé síti provozů. Máme za sebou 30 let zkušeností a důvěru více než 1500 klientů.

Myslíte, že Váš provoz vyžaduje také specifický přístup řešení?

Kontaktujte naše Septim konzultanty, aby s Vámi prošli Vaše konkrétní potřeby a navrhli nejlepší a nejefektivnější řešení přímo pro Váš provoz.