Grandhotel Pupp spoléhá na Septim
Karlovy Vary – Grandhotel Pupp, ikonický symbol evropského hotelnictví s historií sahající až do roku 1701, se rozhodl pro zásadní modernizaci svého gastronomického provozu. Do všech svých restauračních a barových prostor – Malá Dvorana, Grandrestaurant, Café Pupp, Becher’s Bar a Meat & Bone Steakhouse a Golf Resort na kraji Karlových Varů – nasadil systém Septim společnosti Septim Systems a.s. spadající pod gastrotech skupinu PIANO. Výsledkem je bezproblémová digitalizace všech procesů a moderní prostředí, které reflektuje nároky současného moderního hosta i požadavky prvotřídního servisu.
Celý provoz je zároveň provázán s CRM systémem, centrálním skladem, exporty pro účetnictví, wellness softwarem TAC a především hotelovým systémem Protel, což umožňuje hladký tok dat mezi jednotlivými středisky zákazníka. Významným přínosem je i robustní reporting a analytika, která managementu poskytuje přesná data pro řízení nákladů, plánování a zvyšování kvality služeb.
19
napojených pokladen Septim
61
napojených skladů do systému Septim
160 +
hodin školení a tréninku


CEO Septim Systems a.s., pan Lukáš Urban, uvedl:
" Je pro nás ctí být technologickým partnerem tak prestižního zařízení, jakým je Grandhotel Pupp, který nám svěřil správu jak svého gastronomického provozu prostřednictvím systému Septim, tak i svého hotelového zázemí díky řešení Protel, který také patří do našeho portfolia. Tato důvěra jen podtrhuje naši roli dodavatele komplexní infrastruktury a potvrzuje, že i v segmentu špičkového hotelnictví je digitalizace a provázanost systémů klíčem k efektivitě, stabilitě a vysoké úrovni služeb.

Zavedení systému proběhlo bez přerušení provozu, a to díky profesionální koordinaci všech partnerů zapojených do digitalizačního projektu – od systémů Protel nebo Pecosta až po zastřešující tým skupiny Piano. Výsledkem je provozní ekosystém, který propojuje všechny služby od recepce přes restaurace až po wellness a vytváří konzistentní, moderní a uživatelsky přívětivý zážitek pro hosty i zaměstnance.

Naše spolupráce s Grandhotelem Pupp potvrzuje, že moderní provozní, pokladní a hotelový systém dnes představuje více než nástroj pro správu – je nedílnou součástí strategického řízení gastronomického a hotelového provozu, který musí splňovat nejvyšší standardy efektivity, kvality a zákaznického zážitku.