Úvod » Poskytované služby » Monitoring
Služby
Služby

Monitoring

Snažíme se problémům předcházet a proto s Vašim souhlasem na akcích se servisní smlouvou Maintenance instalujeme monitoring neboli systém sledování možných incidentů.

Instalovaná monitorovací nám služba umožňuje kontrolovat blížící se potencionální problémy. Na Vašem serveru nebo pokladně, běžící na operačním systému Linux, sledujeme, zda:

  • disponuje dostatkem volného místa,
  • nedošlo k poškození databáze,
  • životnost a stav pevného disku pomocí technologie SMART,
  • nepřestalo probíhat pravidelné zálohování,
  • je stav záložního zdroje v pořádku,
  • je dostupný a funkční Webcare,
  • je dostupná a funkční Centrální databáze zákazníků,
  • rychlost odezvy u služeb Webcare a Centrální databáze zákazníků. Pokud se délka odezvy prodlužuje, monitoring napomáhá problém řešit dříve, než vznese stížnost první zákazník, který službu využívá,
  • a další služby.

Každý z uvedených příkladů může na provozu při své poruše způsobit vážné problémy.

Běžnou součástí našich služeb je nejen samotný monitoring, ale zejména aktivní řešení varovných signálů. Pokud jsme o možném problému informováni, bezodkladně Vás o něm informujeme a jsme připraveni v rámci Vaší objednávky servisních služeb problém také začít řešit.

Pokud máte zájem o zařazení do monitoringu, kontaktujte naše servisní oddělení.