Úvod » Produktové portfolio ASW Systems a.s. » Pokladní systém Septim » Pokladní systém Septim - pokladní aplikace
Produkty
Produkty

Pokladní systém Septim - pokladní aplikace

Pokladní systém Septim - pokladní aplikace

V pokladní aplikaci, zjednodušeně řečeno, obsluha provádí veškeré běžné transakce, které souvisí s obsloužením hosta. Modul Pokladna je přizpůsoben tak, aby poskytl maximálně rychlé, intuitivní a jednoduché ovládání. Obsluha je schopna používat pokladnu téměř ihned po poměrně krátkém zaškolení.

Obsluha pomocí pokladny tvoří vyúčtování konzumace a služeb, zadává požadavky do kuchyně a současně markováním ihned odtěžuje zboží ze skladu.

Aplikace umožňuje řadu funkcí. Není nutné je na tomto místě všechny vyjmenovat, ale ujistit Vás, že žádná z důležitých funkcí není opomenuta a že Vám poskytne potřebnou a zejména stabilní podporu.

Z provozního hlediska lze ovládání pokladního modulu přesně přizpůsobit konkrétnímu druhu a velikosti provozu. Požadavky na funkce, vzhled i možnosti pokladny jsou jiné u restaurace, jídelny, fast foodu, kadeřnictví či bistra. Individuální nastavení pokladny se provádí při instalaci pokladního systému.

Pokladní transakce je možné limitovat podle oprávnění obsluhy, což je z manažerského i bezpečnostního hlediska nesmírně důležité.

Pokladní systém Septim může být využit i jako registrační pokladna.

Vzhledem k tomu, že každý provoz má odlišné požadavky na pokladní aplikaci, existuje několik verzí funkcionalit pokladny.


Pokladní aplikace nabízí tyto nejdůležitější funkce

  • Markování na účet (rychlá/pomalá transakce)
  • Storno chybně namarkovaných položek z účtu (dle oprávnění)
  • Markování storno položek na účet (dle oprávnění)
  • Tisk objednávek ve výrobních střediscích
  • Slevy
  • Různé druhy plateb (Hotovost/Cizí měna/Reprefond)
  • Tisk účtu
  • Kopie účtu
  • Změna platby uzavřeného účtu
  • Tisk sestav dle konfigurace
  • Neomezený počet cenových hladin dle licence
  • Možnost počítat prodejní cenu vzorcem
  • Podpora pokladních tiskáren
  • Vzkazy do kuchyně
  • Definice přístupových práv uživatele
  • Vyúčtování veškeré konzumace a služeb
  • Kontrolu možnosti objednávky (zda je zboží na skladě)
  • Automatické odtěžování skladu
  • Dělení účtu, přesun účtu, spojení účtů apod.
  • Grafickou prezentaci rozmístění stolů v provozovně
  • Definici vlastního designu celé aplikace
  • Vklad peněz na konto s vystavením stvrzenky

Vybrané rozšiřující moduly manažerské aplikace

Skladové hospodářství na pokladně

Pokladna je nejen „prostředkem“ k obsloužení hosta, ale také místem, kde se odehrávají operace s vlivem na sklad. V případě prodeje se markování položky na účet zákazníka odečtou ze skladu definované ingredience. Abychom umožňili provádět další skladové operace na pokladně, které nesouvisí přímo z prodejem, vyvinili jsme tento modul. Díky němu můžete na pokladním terminálu provádět zadávání inventur a šetřit čas manažerovi s jeho přepisem a luštěním, zadávat dodací listy, převody či znehodnocení v momentu vzniku a tím minimalizovat chyby či opomenutí.