Úvod » Podpora uživatelů pokladního systému Septim » Telefonická podpora
Podpora & na stažení
Podpora & na stažení

Telefonická podpora

Naše společnost má k dispozici tým zaškolených servisních techniků, kteří poskytují zákaznickou podporu. Všem zákazníkům bez rozdílů servisní smlouvy garantujeme příjem telefonických požadavků na lince Helpdesk. Zákazníci se servisní smlouvou mají k dispozici linku Hotline, která je k dispozici 24/7.

Helpdesk

Tato telefonická podpora je k dispozici na telefonním čísle +420 257 011 101 od pondělí do pátku v čase od 8.30 do 17.00 hodin.

V rámci zkvalitňování služeb zákazníků jsou telefonické hovory monitorovány.

Pokud máte zájem o zajištění dostupnosti Hotline i pro Váš provoz, vyberte si z našich servisních smluv a kontaktujte nás na pomocí mailu.

Hotline

Hotline lze rozdělit na podporu během pracovní doby a mimo ni. Telefonní číslo +420 257 011 101 garantuje podporu od v pracovní dny, tedy od pondělí do pátku v čase od 8.30 do 17.00 hodin. Informujeme Vás, že veškeré telefonické hovory jsou monitorovány.

Mimo pracovní dobu je třeba využít telefonního čísla +420 777 737 846 (777 SEPTIM), kde budete vyzváni k zadání servisního kódu.

Svůj servisní kód naleznete na samolepce s označením ZÁKAZNICKÝ SERVIS, kterou zasíláme ihned po úhradě aktuální servisní smlouvy s doporučením nalepit na pokladní hardware a druhou kopii umístit k manažerskému pracovišti.

Výjimečně se může stát, že linka bude vytížena, proto žádáme o věcné vyřízení telefonátu.

Mailový kontakt

Pokud se nemůžete z důvodu vytížení dovolat na linku zákaznické podpory, potřebujete vyřešit více problémů najednou nebo naplánovat datem vzdálený servisní zásah, využijte možnosti zaslat svůj požadavek nebo dotaz mailem. Výhodnou je, že takový požadavek je zpracováván nezávisle na obsazenosti telefonních linek. V mailu, prosím, nezapomeňte uvést název provozu.