Úvod » Podpora uživatelů pokladního systému Septim » FAQ
Podpora & na stažení
Podpora & na stažení

FAQ

FAQ je zkratka anglického výrazu „Frequently asked questions“, česky by jsme řekli „Často kladené otázky“.
Na základě zkušeností s poskytováním podpory Vám, našim zákazníkům, jsme se v ASW také dobrali k otázkám které nám často kladete (a nebo které by jste mohli/měli často klást) a rozhodli jsme se pro jejich zpřístupnění.
Smyslem je, aby jste dokázali nalézt odpověď na Vaši otázku v době kdy jí potřebujete.

Často pokládané dotazy dělíme do několika skupin:

Často kladené dotazy jsou k dispozici na našem zákaznickém portálu https://portal.septim.cz.

Dotazy týdne

Připravili jsme pro Vás ukázku dotazů na tento týden.

  • Lze na Ordermanu stornovat uzavřený účet?
    Na Ordermanu nelze stornovat uzavřený účet, protože na něm nelze zobrazit seznam uzavřených účtů.
  • Jak vyřešit situaci, kdy se na Ordermanu objeví chyba "Out of memory"?
    Pomůže restart služby OmanSrv.
  • Kolik může být maximálně připojených ordermanů k jedné basestation (z technického, praktického, licenčního hlediska)?
    Technický limit je maximálně 8 ordermanů (nedoporučujeme - dlouhé odezvy komunikace kvůli šířce komunikačního pásma mezi Omanem a BS které je 9,6kb), prakticky doporučujeme maximálně 5 Ordermanů pro 1 Basestation. U nového typu Basestation (plastová) je počet Ordermanů, které se dají připojit, omezen licencí.
  • V čem je problém, když se mi nezobrazují rezervace v grafickém editoru rezervací?
    Pravděpodobně je umístěno na 1 obrazovku více než 33 objektů k rezervaci. Použijte tlačítka '+' a '-', která jsou umístěná v pravé spodní straně grafického editoru rezervací. Pomocí těchto tlačítek upravíte zoom na optimální velikost, při které se Vám zobrazí všechny objekty k rezervaci.
  • Při platbě stravenkou může dojít k nezaokrouhlení celkové částky účtu. Jak je to možné?
    Předvedeme si na modelové situaci. Mám účet jehož celková cena je: 28,80kč.
    1) Pokud je cena účtu blízko hodnotě stravenky nad cenou, tak se
    zaokrouhlí a celá stravenka se použije k úhradě. A žádná část
    stravenky nepropadne. - (účet je za 28,80,- a hodnota stravenky je 29,-)
    2) Pokud je cena účtu pod cenou stravenky a část stravenky propadá,
    tak se nezaokrouhluje, protože částka, která propadá, se nemusí
    zaokrouhlit. -
    (účet je za 28,80,- a hodnota stravenky je 30,- )
    Pokud se vrací na stravenku, tak se zaokrouhlovat bude (v příkladu je
    nastaveno max. vrácení u trasy peněz "Stravenka" na 0), pokud se
    nevrací, tak není důvod zaokrouhlovat.
2015/08/05 07:09