Úvod » Podpora uživatelů pokladního systému Septim » Ceník servisních služeb Septim
Podpora & na stažení
Podpora & na stažení

Ceník servisních služeb Septim

Popis Jednotka Standard (bez servisní smlouvy) Maintenance Septim
Paušální měsíční poplatek Maintenance 0% 18% z ceníkové ceny SW/rok
Plánovaný servisní zásah v pracovní době 1 hod 900,- Kč 700,- Kč
Plánovaný servisní zásah mimo pracovní dobu 1 hod + 30 % + 30 %
Expresní servisní zásah v pracovní době 1 hod + 50 % + 50 %
Expresní servisní zásah mimo pracovní dobu 1 hod + 100 % + 100 %
Školení, konzultace 1 hod 1 200,- Kč 900,- Kč
Cestovné po Praze 1 cesta 500,- Kč 420,- Kč
Cestovné ostatní 1 km 13,00 Kč 11,00 Kč
Diagnostika HW v ASW 1 ks 700,- Kč 600,- Kč
Opravy HW v ASW 1 hod 900,- Kč 700,- Kč
Vzdálený servisní zásah 1 hod 900,- Kč 600,- Kč
Vzdálený servisní zásah - expres 1 hod 1200,- Kč 900,- Kč
Práce v ASW – analýzy problémů, reporty 1 hod 1200,- Kč 900,- Kč
Práce v ASW – programátor (analýza, vývoj) 1 hod 1 500,- Kč 1 500,- Kč
Archivace dat 1 kus 3000,- Kč 2000,- Kč
Bezpečnostní kódy 1 kus 1000,- Kč - 2000,- Kč zdarma
Zápůjčka HW, dodaného ASW 1 den dle typu HW; 50 až 250,- Kč zdarma
Hromadné školení Septim 1 osoba 3200,- Kč 2000,- Kč

Na práce spojené s konfigurací Elektronické evidence tržeb se nevztahují hodiny zdarma pro vzdálené servisní zásahy, které jsou uváděny v podmínkách některých typů servisních smluv.

Ceny jsou platné pro Septim 3.1, který byl dodáván ASW Systems a.s. Ceníky jednotlivých obchodních partnerů se mohou lišit.